Week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Romy Berghuis - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Romy Berghuis - WaarBenJij.nu

Week 1

Blijf op de hoogte en volg Romy

15 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Gastgezin
Hans en ik zitten in een gastgezin bij 2 oudere engelsen. Jeff is 84 jaar en is erg slecht horend. Patricia is iets jonger maar ook zeker midden 70. Zij zijn erg vriendelijk en laten is behoorlijk vrij. Bij binnenkomst kregen wij direct de sleutel van het huis. Het huis is gelegen aan de Glenalmond road, volgens Patricia is dit een van de ''upper class'' straten. Het huis ligt op een berg met uitzicht over heel sheffield. Patrica zorgt iedere dag voor ontbijt, lunch en avondeten. Vanaf Glenalmond road gaat er een directe bus naar Hillsborough College.

Wat hebben wij tot nu toe gedaan
Maandag zijn wij begonnen met een dag op Hillsborough College, hier werden al onze ROC studenten ingeschreven en kreeg iedereen een college pas. Dinsdag zijn wij met onze groep (groep 2) naar Chesterfield college geweest. We verzamelde op station Sheffield en reisde samen naar Chesterfield. In Chesterfield was de college op loopafstand van het station. Hier hebben wij een anatomie les gevolgd met een aantal engelse studenten.